6 Ağustos 2013 Salı

Blog blog dedikleri...



Bu yazı, Çakma Şirin Baba’nın ilk blog yazısıdır. Herkes tutturmuş bir ‘blog’tur gidiyor. Ne menem bir şeymiş görmek için ben de kendime bir blog sayfası oluşturup yazmaya başladım. ‘Yaş olmuş elli (rakamla “50”), bu saatten sonra blogun olsa n’oolur olmasa n’oolur??’ demedim, blog oluşturdum. Bilmiyorum iyi mi ettim kötü mü ettim ama biraz devam edeyim. Bir halta yaramazsa, bırakırım gider.

Bu şimdilik ilk yazı, devamı da gelecek. İlginçtir, yazdıkça anlatmak istediğim çok şey olduğu aklıma geliyor. Hemen hemen her şey konusunda anlatacaklarım var ama bakalım ne kadarını anlatmaya cesaret edebileceğim. Birinci yazıyı ilk blog oluşturma konusunda elimde bir metin olsun diye yazıyorum, blogu oluşturduktan sonra diğer yazıları belli bir programa göre yazacağım. Ne de olsa şiir yazmayı bile programla yapan bir insanım.

Hadi bakalım, birinci yazıyı burada bitirip bu “blog oluşturma” ne demekmiş, nasıl yapılırmış görelim. Pek okuyan olmaz ama ben yine de zaman ayırıp okumuş biri varsa, zamanı için teşekkür ederim.

Çakma Şirin Baba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder